siapa yang kena?

siapa yang kena?
siapa yang kena?

Saturday, December 6, 2014

Saman

Dipetik dari blog Din Turtle.

Tun Mahathir Tak Pernah Saman Pengkritik .... hehehe

Saturday, December 6, 20145comments

Tak reti nak gelak atau nak nangis bila baca ayat Tun Mahathir ni -

"Pada masa dulu, saya tidak pergi ke mahkamah. Saya hanya jawab (kritikan).

"Jika tindakan saya betul, apa yang nak ditakutkan? Orang akan percaya (jika tindakan itu betul),”
Mkini.




Itu zaman Tun..... zaman sebelum adanya media sosial... kan ? Zaman internet sekarang lain, fitnah mudah dan cepat disebarkan.... kan ?

Okaylah kalau bab fitnah tu, sesiapa pun kalau dah tak tahan, mereka berhak untuk saman bagi pertahankan diri.

“Bagaimanapun, sebagai ahli politik, diserang, dikritik, difitnah oleh orang itu perkara biasa.

"Bagi saya, tidak perlu pergi ke mahkamah tetapi bagi perdana menteri, mungkin berguna bagi dirinya,” kata Mahathir
.


Mungkin berguna bagi dirinya .....  hehehe .. 

Saman pun saman lah tapi mohon segala persoalan tetap jawab ya.. terutama tentang 1mdb. 

"Jika tindakan saya betul, apa yang nak ditakutkan?
 



No comments:

Post a Comment