siapa yang kena?

siapa yang kena?
siapa yang kena?

Wednesday, April 15, 2015

nasib najib sama dengan sultan mahmud?

Dipetik dari blog Paneh Miang.

Sultan Mahmud juga pernah MANGKAT DIJULANG..


Pemuda UMNO bagi sokongan bersyarat - minta AhJibGor jawab segala persoalan CheDet berkaitan 1MDB, siapa arah Sirul etc. Malah Pemuda UMNO melalui ketuanya KJ mahu AhJibGor mempercepatkan siasatan ke atas 1MDB.

Puteri UMNO pula enggan memihak sesiapa dan merasakan ini bukan masanya nak bodek atau kipas pemimpin tak tentu arah dengan alasan akar umbi dan rakyat meluat dengan perangai SOOOLIIIDAARIIITIII sebegitu. Puteri UMNO minta AhJibGor pi berdamai dengan CheDet.

Harus diingat..suara Pemuda dan Puteri UMNO mewakili berjuta suara 'new skool' diluar sana yang masih tidak berpuas hati dengan cara AhJibGor mentadbir negara terutama berkaitan polisi ekonomi yang banyak menyerang 'poket rakyat'. 'New Skool' ini adalah golongan pengundi terbesar di PRU-14 nanti.

Wanita UMNO melalui ketuanya pula bertegas menyokong AhJibGor..walaupun sentimen sokongan Shahrizat hakikatnya tidak sepenuhnya dikongsi orang2 kuat Wanita yang lain. Ada kumpulan Wanita UMNO yang beranggapan Shahrizat masih rasa terhutang budi (kes NFC) kepada AhJibGor.

Walaupun CheDet sebelum ini pernah mengatakan yang dia keseorangan dalam mengkritik dan membangkitkan pelbagai isu kepimpinan AhJibGor, tapi sebaliknya AhJib lah yang merasa keseorangan hingga TERPAKSA MENGEMIS sokongan daripada Ketua2 Bahagian dan sayap2 UMNO.

CheDet tanya soalan mudah..tapi AhJib tak jawab..sebaliknya pi merayau cari sokongan..heh!!

Latar belakang hitam bermaksud 'kematian' bagi orang Cina..adakah ia isyarat MCA pada AhJibGor?

No comments:

Post a Comment