siapa yang kena?

siapa yang kena?
siapa yang kena?

Tuesday, October 21, 2014

Najib gila bayang

Dipetik dari blog Din Turtle.

AhJibGor We STILL Love You ! ........ I Love You Tooooooo ! !

Monday, October 20, 201438comments

Mereka sayangkan saya ! Mereka benar-benar ikhlas sukakan saya ! I LOVE YOU TOO ! !



Tidak mungkin mereka hanya berlakon ! Saya kenal sangat mereka ini ..... Banyak yang telah saya berikan mereka, pasti mereka terhutang budi pada saya. Cinta mereka adalah cinta yang suci ! 

Tsunami Cina ? Ya ..... lebih 90% menolak BN ....  

TAPI .... mereka sebenarnya sudah tertipu. Khabar angin tentang kehadiran pengundi Bangla telah mengguris hati mereka sebab itu mereka tolak BN. Namun hati dan jiwa mereka masih bersama BN dan saya. 

Itu semua salah Anwar ! 

Cinta mereka didustai oleh Anwar !

Mereka tak bersalah. Kini mereka sudah sedar ........ Mereka masih sayangkan saya ! Mereka masih mahukan BN ! 

AND I LOVE YOU TOO ........ ! ! !
Mkini

No comments:

Post a Comment