siapa yang kena?

siapa yang kena?
siapa yang kena?

Sunday, January 12, 2014

Tun M Menteri Perdana

Dipetik dari blog Din Turtle.

Zamkata Bukan Undang2 Yang DiPerlukan Tapi Ketua Yang Lemah ! ? Betul ke ni ?

Sunday, January 12, 20140 comments


Anda dah baca entri terbaru Tan Sri Zainuddin Maidin yang dipetik oleh Sinar hari ini ? Saya prinskrinkan di bawah atau anda boleh klik link untuk ke sana.

Apakah anda rasa ada mesej tersirat disebalik penulisan Zamkata ? Kalau saya komen dulu, orang akan kata bias sebab memang dah tersohor pandangan saya terhadap kepimpinan Najib. 

Mulalah tuduh saya sebagai putting words in Zam's mouth ... Contohnya -dia tulis straightforward, ko je yang memandai2 buat tafsiran sendiri

Jadi lebih baik saya baca dan kaji dulu pandangan anda terlebih dahulu ...



Artikel asal ZAMKATA - 



No comments:

Post a Comment